zondag 21 april 2013

"Wieke" tas


Zo!, hier eindelijk een foto van het begin van mijn "Wieke"-tas. 


Bij een workshop heb ik de tas van Wieke "life" mogen zien. 
Aangestoken door haar mooie resultaat ben ik ook begonnen. 
De uitgebreide uitleg vind je op haar blog

Het is leuk al zo snel resultaat te zien. 
Ik was wat huiverig voor de combinatie van de wol. 
Maar ik geloof dat het er toch wel leuk uit gaat zien. 
Ik maak telkens een paar beginnetjes zodat ik de kleuren een beetje goed kan combineren. 
Hoop er vandaag weer heel wat bloemetjes aan te kunnen maken. 
Lekker in de zon!

Maar tussendoor ook nog even een leuke portemonnee maken voor een lieve vriendin die volgende week jarig is. 
Op haakgebied dus een druk dagje ;-)

Fijne dag allemaal en geniet van de zon. 

4 opmerkingen:

  1. Gaat erg mooi worden en de kleuren zijn prachtig!
    Ik ga je volgen en vind het leuk als je ook eens bij mij komt kijken!
    Fijne dag nog
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er nu al goed uit en heerlijke kleurtjes. Succes met de haak dag in de zon dan maar ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, jouw kleuren. En, wat is het leuk om te doen, toch, die bloemetjes haken. Veel succes! Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren! Dat de zon heel lang gaat schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen